Vertrekdag - Reisverslag uit Achtmaal, Nederland van Mandy Go3 - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Achtmaal, Nederland van Mandy Go3 - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Blijf op de hoogte en volg Mandy

24 Augustus 2014 | Nederland, Achtmaal

Hallo iedereen,

Vandaag is het dan zover mijn reis naar Zuid-Afrika! Vanavond vertrek ik vanaf Schiphol naar Heathrow, vervolgens door naar Kaapstad en uiteindelijk nog binnenlandse vlucht naar George. Vanaf George wordt ik opgehaald door mijn stage bedrijf. Waar ik ga stage lopen? bij de Cango Wildlife Range in Oudtshoorn! Ik ga hier 6 weken stage lopen. Na mijn stage vlieg ik terug naar Kaapstad en blijf daar nog 2 weken om vakantie te houden. Dus over 2 maandjes ben ik weer terug!

Mijn koffers zijn ingepakt, zat natuurlijk eerst veel te vol (achteraf is 23kg weinig voor 8 weken...) maar na dingen eruit te halen, verwisselen naar handbagage etc komt het allemaal goed!

Ik zal proberen nog regelmatig een bericht te plaatsen, maar kan niks beloven. Je hoort het nog wel ;)

Daar gaan we dan en ik zie jullie over ruim 2 maanden weer, bye bye!

xxx Mandy

• 25 Augustus 2014 - 18:52

Margriet Nooren:

Hallo Mandy,
    Super leuk zo, n stage geniet ervan
    Groetjes