Vertrekdag - Reisverslag uit Achtmaal, Nederland van Mandy Go3 - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Achtmaal, Nederland van Mandy Go3 - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Blijf op de hoogte en volg Mandy

24 Augustus 2014 | Nederland, Achtmaal

Hallo iedereen,

Vandaag is het dan zover mijn reis naar Zuid-Afrika! Vanavond vertrek ik vanaf Schiphol naar Heathrow, vervolgens door naar Kaapstad en uiteindelijk nog binnenlandse vlucht naar George. Vanaf George wordt ik opgehaald door mijn stage bedrijf. Waar ik ga stage lopen? bij de Cango Wildlife Range in Oudtshoorn! Ik ga hier 6 weken stage lopen. Na mijn stage vlieg ik terug naar Kaapstad en blijf daar nog 2 weken om vakantie te houden. Dus over 2 maandjes ben ik weer terug!

Mijn koffers zijn ingepakt, zat natuurlijk eerst veel te vol (achteraf is 23kg weinig voor 8 weken...) maar na dingen eruit te halen, verwisselen naar handbagage etc komt het allemaal goed!

Ik zal proberen nog regelmatig een bericht te plaatsen, maar kan niks beloven. Je hoort het nog wel ;)

Daar gaan we dan en ik zie jullie over ruim 2 maanden weer, bye bye!

xxx Mandy

  • 25 Augustus 2014 - 18:52

    Margriet Nooren:

    Hallo Mandy,
    Super leuk zo, n stage geniet ervan
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 4619

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Augustus 2014 - 05 Oktober 2014

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: